Wednesday, October 7, 2009

"AKU JADI PELIK....."

Pergh...tajuk kali ni..."Aku jadi pelik". Kenapa???..aku jadi pelik mcm mane jenis org mcm ni boleh pas lesen memandu....Aku letakkan kat blog ni, kejadian2 yg menyebabkan aku jadi pelik....korang layan.....

  • Pernah sekali aku br balik keje kat Alor Gajah, sampai kat roundboard Alor Gajah...tiba2 ada sorang minah ni bwk kete lwn arus. Sepatutnya kat roundboard kite ikut arah jam, ni x dia bantai lawan arah jam. Terkejut aku dibuatnya. Kete tu betul2 depan aku...hampeh...mujur aku smpt brek.. Sudahnya sume kete terpaksa berhenti coz nk kasi dia kuar dr roundboard tu. Menyemak betul...
  • Putrajaya nyer roundboard dh lah besar. Ade satu teksi ni pun same kes mcm kat atas. Di belasahnya lwn arus. Sume kete hon..tp teksi tu buat mcm x bersalah...ape punye org la....
  • Ni kes lg x leh bla. Aku rase dh mcm dlm filem. Mase ni br balik keje gak dr Bangi. Jalan lurus dua lane...ade kete ni laju giler mcm br lepas merompak, dia guna lane kanan tu utk jln mcm dia punye. Kitaorg yg lain ni terpaksa masuk lane kiri mengelak dr dilanggar dek kereta giler ni...Fuh...

4 comments:

Hafiz Hamid said...

annoying kn? sabarr2..

Ilyah.... said...

Hafiz Hamid:
Huhuuhu...dh terlebih sabar ni....caner la diaorg bwk kete....:-)

fra said...

ermmm mesti org tuh tk thn nk kencing.. pasal tuh laa die bwk kete laju giler....

Ilyah.... said...

fra:
heheheheheh...yg bwk laju tu mgkin jugak...tp yg salah arah mcm mane tu...huhuhuhuhuu