Wednesday, April 29, 2009

THE AMAZING WORLD....

Akhir2 ni aku sukakan tema The Amazing World...Banyak tempat2 yg memukau di dunia ini. Mungkin satu hari nnt aku akan create blog pasal tempat menarik dan cantik di dunia...insyaallah...perancangan ada tp nk melaksanakan belum ada mase yang sesuai. Masih dalam mengumpul maklumat. Post kali ini aku nk kasi korang terpukau dengan keindahan ciptaan Yang Maha Esa. Satu tempat yang diberi nama The Plitvice Lakes National Park yang terletak di Croatia. Tempat ini diletakkan disenaraikan sebagai UNESCO World Heritage pada tahun 1979. Korang amatilah yer.......



2 comments:

ujang said...

SUNGAI TIMUN tk termasuk dalam list ker?? cantikkkk tuuu tmpt dia....siap bleh mancing udang sambil bekawan ngan buaya lagi...tmpt lain mana ada...hakhakhakhak!!!!


LARIKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!! :P

Penakumenulis said...

UJANG : Woi..kalo sg timun tu, hari2 aku lalu. Baik aku masukkan gambar sungai kat kg aku...hampeh...