Friday, January 22, 2010

"NUKILAN HATI ARISSA" - {8}

21 JANUARI 2010 - MELODI ATAU LIRIK

Saat Arissa mendengar lagu ini dalam iklan Tasbih Cinta kat TV, Arissa tertarik dengan melodinya. Nice. Arissa mencari di dalam Youtube. Rupa2 nya lagu penyanyi Indonesia, *Ressa Herlambang*. Huhuhuh..tengok video clip lagu ni mmg sedih. Lalu Arissa mencari liriknya lalu diletakkan dalam diari "Nukilan hati Arissa" sebagai memenuhi lembaran helaian Nukilan hati Arissa..... :-)

Semula ku tak yakin
Kau lakukan ini padaku
Meski dihati merasa
Kau berubah saat kau mengenal dia


Bila cinta tak lagi untukku
Bila hati tak lagi padaku
Mengapa harus dia yang merebut dirimu


Bila aku tak baik untukmu
Dan bila dia bahagia dirimu
Aku kan pergi meski hati tak akan rela

Terkadang ku menyesal
Mengapa ku kenalkan dia padamu

Terkadang ku menyesal

Mengapa ku kenalkan dia padamu

Sisipan Arissa : Kadangkala Arissa suka mendengar melodi lagu berbanding memahami liriknya, kerana kadang2 disebalik melodi itu, memori lama kembali bertandang mengingatkan Arissa pada si dia... *v*

~ NUKILAN HATI ARISSA ~

2 comments:

gummybear said...

betul2..melodi tu indah kalo didengar betul2..yanah pun suka dgr melodi dari dgr lirik..tapi melodi yg along suka x sama dgn melodi yg yanah suka..melodi along Sinar fm dgn Klasik fm..melodi yanah Hot fm dgn Xfresh fm..hehehe

Ilyah... said...

GUMMYBEAR:
Ceh....huh...dush...