Tuesday, November 3, 2009

TERCAPAIKAH AZAM AKU TAHUN NI?........

Huh..setelah sekian lama bercuti, blog aku ni pun ikut bercuti. Dh bersawang sikit coz x update. Ada jugak yg sudi meninggalkan jejak kat blog ni, terima kasih. Pejam celik, dh nk smp hujung tahun. 2010 x lama lagi akan menjelma. Tercapaikah azam aku tahun ni...mmm..aku rase ada yg tercapai. Yang x tercapai tu kenelah tunda tahun depan..huahuahuahua...Korang macam mana pulak...tercapai tak azam tahun ni?.....

9 comments:

gummybear said...

yanah tau apa yg tercapai lagi..hehehe

Anonymous said...

pahang: aku yg x masuk dalam azam thn ni yg tercapai..cmne ek..huhu

~amy liana8886~ said...

xtercapai la..nk diet tp xjugak..huhu

shidah said...

sentiasa berazam...
tp.. pencapaian selalunya x memuaskn hati..
hhehhee

Ilyah.... said...

GUMMYBEAR:
Eh..shhh...diam2 sudah..ahaks...huhuhuhu

PAHANG:
Wah..itu kire advance punye azam...hahahahah...aku tau ape die...adalah sebabnya azam tu tercapai tahun ni...betul x?

~AMY LIANA8886~:
X pe..teruskan usaha amy utk berdiet..go..go..go..cayuk...:-)

SHIDAH:
Jgn putus asa...teruskan azam shidah....sentiasa berusaha utk mencapai pencapaian yg memuaskan...:-)

sopangayopojuang said...

alhamdulillah, azam aku tercapai jugak...

p/s: lama gila tk jengah2 penakumenulis ni...

Ilyah... said...

SOPANGAYOPOJUANG:
Azam dpt keje kat tmpt baru yer...heheheheh...tahniah...
Mmglah dh lame ko x jengah..busy ngan kelab penyokong team football N9...sib baik menang..hehehehe

sopangayopojuang said...

tengkiyu2...

biasa la...time2 final ni la nak carik publisiti...hehehehehhe...letih layan call2 reporter sama stesen2 talibisen nih...ni tgh kena buru dgn paparazi la ni...

LARIKKKKKKKKKKK!!

Ilyah... said...

SOPANGAYOPOJUANG:
Eleh...glamor sgt lah tu...