Monday, November 9, 2009

DIALAH..."MY BESTFRIEND"... :-)


Dialah "sahabat karibku" sejak dulu lagi
Dialah "teman karibku" dikala suka dan duka
Dialah "kawan karibku" yang mengetahui segala rahsia hatiku
Di saat aku berduka, "sahabat" inilah tempat aku meluahkannya
Di saat aku gembira, "sahabat" inilah tempat aku berkongsi kegembiraan
Dialah "sahabat sejatiku" yang setia menyimpan segala rahsiaku sehingga kini....
Only you...my lovely diary.....


p/s: Disaat aku kekeringan idea nk tulis entry kali ni, mindaku terlintas untuk menulis tentang "sahabat" ku ini.............heheheheheheheh......

9 comments:

~AmyLiana8886~ said...

diari?? sy xsuke tulis diari sb takut jtuh tgn org len baca..

Ilyah... said...

~AMYLIANA8886~:
Hehehehe...kalo dh ade diary kene jage baik2, simpan kat tmpt yg org x tau...:-)

shidah said...

kene letak lam peti besi la..
tp biase letak bwh bantal n bwh tilam..hehhehe

Ilyah... said...

SHIDAH:
Mcm2 cara nk letak diary tanpa pengetahuan org lain...yg penting dijamin selamat x dibaca dek org lain...hehehehe

ZaaRz said...

huhu... :)

dlu ade diary gak. pelik orang laki boleh ade diary. tapi skang dah takde diary, sebab susah nak cari diary islam skang.. ade diary ntah pape aje.. last2, stop diary. ceburkan diri dalam blogging life plak. hehe.. tapi y privacy, tulis dalam laptop aje.. :)

hehe.. :) zaman canggih, teknologi maju.. takyah da pakai2 diari, pakai laptop plak. kan2 ? :P

gummybear said...

eleh..selalu gak curi2 bca diari along..hua3..tp dulu..

Ilyah... said...

ZAARZ:
Lain org lain caranya....tp kalo saya, tulis dlm diary, sentimental value tinggi sikit....ahaks....:-)

GUMMYBEAR:
Ko memang..sume yg aku tulis sume ko nk bace include my diary...dush...

sopangayopojuang said...

jangan jadi mcm kawan aku dah la...

dari pagi smpi ke malam sms dgn awek dia...bila nak masuk tido jer, ko nak tau apa dia buat??? segala apa yang awek dia sms, dia akan salin balik dalam diary...evrything, every word...takder satu pun yg tinggal...bila aku tgk, mak ai!!! boleh buat koleksi nadir tuuuuu...

mmg jiwa kudus la member aku tu...

Ilyah... said...

SOPANGAYOPOJUANG:
Masing2 nyer cara....oit..ko bace diary kwn ko ke?...huhuhuhuhuhu...mmg boleh sesangat wat koleksi nadir kat arkib...