Tuesday, November 10, 2009

FOBIA.....


Aku fobia pada apa?.....Aku fobia pd binatang yg bernama ULAR...eeeeeeeee...gelinya....
Tahap fobia aku pd binatang ni, smp tgk gambar kat buku, kat TV, yg plastik, bentuk cartoon pun aku takut. Apatah lagi yg real punye ular...huhuhuhu..boleh demam dibuatnya (pernah terjadi)......Fobia ini dinamakan OPHIDIOPHOBIA (fear/dislike of snakes)...eeeee...nk tulis nama binatang ni pun aku dh naik bulu roma. Huhuhuhuhuhu...

10 comments:

~AmyLiana8886~ said...

ular? mmg fobia jugak..tp best bile ambik gmbar dgn ular sawa ms kat zoo aritu..hehe

Ilyah... said...

~AMYLIANA8886~:
Eeeeeeee..gelinyer...

gummybear said...

HEHEHEHE...

suka sakat along dgn ular...
kalo nmpak dah x ingat org lain..
even pegang senjata pun, senjata bleh dia tinggalkan..yg dia tau diri dia selamat x nak pndg ular..huhu

SSSSSSSSSSS...

Ilyah... said...

GUMMYBEAR:
Dush...yg pasti aku selamat dr binatang tu...huhuuhhuhu

sopangayopojuang said...

i takut dgn bunyi mercun...eeeeeeee, takutnyerrrr...hahahahaha!!!

Ilyah... said...

SOPANGAYOPOJUANG:
Hampeh..tu bukan takut. Itu namenye mengada2....Ceh....huhuhuhuhu

Hapi said...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

Ilyah... said...

HAPI:
TQ....leave your comment here. Have a nice day too...:-)

nor ilyani said...

Contoh yg berlaku di dataran pahlawan..lari depan org ramai lepas nampak ular plastik..huahuahua..
lagi satu nampak ular mati ats jln, angkat kaki dlm kete..hahaha
pernah kejar along keliling umah sbb nak tunjuk gmbar mat panjang..hahaha
best tak long???

Ilyah... said...

NOR ILYANI:
Huhuhuhu..x kiralah kat mane, janji aku lari dr binatang tu...huhuhu

*mat panjang* - istilah kitaorg bg binatang ni.