Tuesday, September 29, 2009

"ANAK CINA BUKIT DATANG LAGI".......

Hari ini 29/9/2009...hari Selasa.... - Oh tidak..."anak cina bukit" itu datang lagi...ramai pulak tu. Habislah lepas ni mcm2 gelagat dan fesyen yg akan "ditonjolkan" oleh mereka. Fuh..pening... itu belum lg yg satu patah perkataan inggeris pun x tau, apatah lg melayu. Yang diaorg tau, bahasa cine diorang je. Caner tu.....Lu pikirlah sendiri...huhuhuhuhu

Sebelum tu, aku tinggalkan utk korang sedutan kisah tahun lepas pasal "anak cina bukit" ni.....KISAH ANAK CINA BUKIT (entry 7 August 2008). Tahun ni aku x tau pulak ape kisahnya nnt.

p/s : Utk pengetahuan korang, "anak cina bukit" tu adalah gelaran kitaorg utk student yang dtg dari Negara Tembok Besar China....hehehehe

6 comments:

~amy liana8886~ said...

oh ingatkan apa td..hehe..

Ilyah.... said...

~amy liana8886~:
Hehehe...x de ape2 pun....gelaran kitaorg je..Kenapa?..amy ingatkan ape yer bile bace tajuk tu?....

Anonymous said...

pahang: ank cina bukit kt tmpt aku cun2 n seksi2..hahaha auwww.

Ilyah.... said...

pahang:
Amboi....ko...tang tu ko suke yer...huhuhuhuu

fra said...

ermmmm pg nih ank2 cine bukit tuh dh wat hal.. suke2 ati diorg nk tukar channel tv lib..
tk pasal2 kne marah pg2 td hahahaahahah

Ilyah.... said...

fra:
Hehehehe...aku nmpk kejadian tu td. Sesuka ati diaorg je nk tukar channel. Ingat kat umah dia agaknyer. Kalo sorg x pe, ni smp berduyun2 kerumun kat tv tu....adush....