Thursday, August 20, 2009

MY "KADUK" (4).....


"MY KADUK" (3) - Jawapan utk pertanyaan ke mana kaduk aku menyepi dlm entry yg lepas.....jawapannya :
Kaduk aku menyepi kerana busy ngan keje.....
....................................................................................................................................................................

Huhuhuhuhu...kali ini kaduk aku menyepi lagi. Kaduk aku mcm "biskut chipsmore" sekejap muncul...sekejap sepi.....nape yer.......

Tidak kuketahui
Sekejap muncul, sekejap sepi
Ke mana menghilang kali ini
Tidak kuketahui

"Alahai my kaduk...engkau sepi buat kali kedua....huhuhuhuh"

4 comments:

jai@jezz said...

oh kaduk busy dgn kerja yerk.. mesti syg sgt dengan kaduk kan..

Penakumenulis said...

jai.jezz^.~:
Heeheheheheh...kaduk busy ngan keje...nk tau nape die sepi kali ni pulak...nntkan sambungan dlm "MY KADUK (5).....
Kalo realnyer kaduk menghilang mcm biskut chipsmore...tembak je dia...huhuhuhuhuuu

kaduk2 said...

hah!!! kaduk buka katak ke kuikui

Penakumenulis said...

kaduk2:
Ish...ish...ish...itu kodoklah bukan kaduk...kaduk ni sekadar gelaran utk suke2 jelah....mcm dlm novel "Relevankah aku dihatimu" karya novelist Rynsa.....:)