Monday, May 31, 2010

DEMAM WORLD CUP BERMULA...


Demam World Cup sudah bermula. Tak sabar rasanya melihat (my favorite team - ENGLAND) bermain.....hahahahah. Penyokong team lain jgn jeles..:-) Ramai yang tanya, kenapa aku sokong ENGLAND...heheheh jawapannya sebab ada RIO FERDINAND...hahahahah


Tapi dalam banyak2 WORLD CUP yang aku tengok, WORLD CUP 1998 paling x boleh aku lupe. Memang takkan lupa sampai bila2. Untuk Bob, Julie, Ayen, Pice, Baby, erk..ade lg rasanya tp aku tak ingat... Aku tau, tiap kali world cup kita pasti akan ketawa bile terkenangkan peristiwa itu..sweet memory hah...

Go..go..go..ENGLAND...tgk jersi no.5..my favorite player..:-)

2 comments:

Aziza Aini said...

LOL.. waaah..sama la kita kak! saya pun suka Rio Ferdinand - sebab tu suka Manchester United!
Tapi, untuk world cup ni saya support Brazil - sebab Kaka!

Penakumenulis said...

AZIZA AINI:
Hehehehe....kite tetap dgn England. Hopefully dia terpilih utk world cup kali ini.:-)