Monday, May 10, 2010

1.4.3.7 SPECIAL ENTRY....

  • Sudah lama rasanya 1.4.3.7 aku tak memasuki blog ini. Gara-gara banyak kerja, semua entry 1.4.3.7 terpaksa "diberhentikan" buat sementara waktu. Kini 1.4.3.7 sudah sampai ke penghujungnya and will be publish a.s.a.p...insyaallah...
  • Untuk kali ini....atas sebab2 tertentu, 1.4.3.7 telah ditukarkan tajuk kepada 1.4.3.7 @ I LOVE YOU FOREVER
  • Jadi aku letakkan sedikit slot untuk story ini untuk tatapan kalian...enjoy for read..:-)
*********************************************************************************

Alan tersenyum melihat mimik muka Qairien bila dia menyergahnya.
"Alan, lainkali bagilah salam dulu. Berderau darah aku."
"Sorry. Banyak lagi ke kerja kau tu?"
"Mmmm..ada sikit lagi. Kenapa? Kau dah nak balik ke?" Qairien cuak bila Alan bertanya begitu.
"Kalau aku balik sekarang, kau nak balik naik apa? Ke...kau nak balik dengan Adam." Alan mengusik
"Alan !" Geram Qairien dengan mamat ni. Orang tanya, dia jawab main-main pulak. Alan melangkah menuju ke sofa yang terletak di ruang tengah bilik itu. Lalu melabuhkan badannya ke atas sofa yang empuk itu.
"Qairien, kalau aku tertidur, kau kejutkan aku tau. Kau jangan biarkan aku tidur kat sini sampai pagi."
"Tak nak." Giliran Qairien mengenakan Alan.
"Qairien !"
"Iyelah. Takkan aku nak biarkan kau tidur kat sini.
"Aku tahu, kau takkan tinggalkan aku punya. Kau sayangkan aku kan."
"Lagi sekali kalau kau bersuara, betul-betul aku tinggalkan kau kat sini."


p/s : Oppps..terlebih pulak..nk tahu kesudahannya tunggu... :-)

No comments: