Tuesday, February 2, 2010

"NUKILAN HATI ARISSA" - {9}


2 FEBRUARI 2010 - ARISSA ADA PRESENTATION


Huh...penatnyer sejak akhir2 ni. Rindunya kat diari ni, sebab dh lama tak menjengahnya.:-). Minggu ni Arissa ada presentation. So kene wat report, power point. Fuh..... Presentation...alahai, dh lame tak buat presentation, jadi takut pulak...huhuhuhu.... Belasah jelah..yang penting confident..betul atau salah belakang cerite heheheheheheh...

Sisipan Arissa : "Kau belasah je Arissa.....yang penting confident..betul atau salah belakang cerite" (Si dia selalu cakap mcm tu dulu, bila aku nak wat presentation) huh...si dia lagi... :(

~ NUKILAN HATI ARISSA ~

2 comments:

gummybear said...

asyikla si dia je kejenye..
jgn ingat kenangan dulu..
yg dah lepas biarkan lepas..
yg akan dtg ni kene hadap..

jgn lupa azam tahun ni ape ye along..eh, silap..arissa..hehehe

Ilyah... said...

GUMMYBEAR:
Woi makcik...ni rekaan semata2...watak si dia tu x wujud...sekadar penyedap cerita. Kasi korang layan dulu dengan Nukilan Hati Arissa sebelum 1.4.3.7..di publish x lama lagi...huhuhuhuuh...