Monday, November 29, 2010

CERITA SURAT KHABAR.....


*sumber gambar : google image

Hari-hari aku akan melihat gelagat orang membaca surat khabar. Ada yang suka membaca akhbar melayu dan ada yang suka dengan akhbar inggeris. Tetapi ada juga yang suka baca secara online. Pagi-pagi member kat opis akan mencari akhbar utk dibaca. Kadang2 sampai berebut-rebut...hehehehehehe. Aku juga takkan terlepas untuk membaca surat khabar setiap hari. Aku tak suka membaca secara online. Aku lebih suka baca surat khabar secara bercetak. Lagi satu.....aku suka mula bace surat khabar dari muka surat belakang. Hahahahahha...pelikkan...tapi itulah kenyataan. Mula-mula ramai yang pelik tapi lama-kelamaan diaorang tak kisah. Pelik ke bila baca surat khabar dari muka surat belakang?... Entahlah. Korang pulak macam mane?

p/s : { pelik tapi benar..itulah kenyataan tuan umah yang suka baca surat khabar dari muka surat belakang...hehehehehe..salah satu sebabnya ialah suke berita pasal sukan..ahaks }

2 comments:

Anonymous said...

Pelik?itu terpulang kepada individu..yang mula dari tengah pon ada..:)

bagi yang suka membaca suratkhabar online..ni ada blog suratkhabar..mungkin membantu..semua distu..xpayah susah2..

http://malaysiapaper.blogspot.com

Penakumenulis said...

ANONYMOUS:
Thank's for sharing the idea...Betul tu, masing2 ade care tersendiri:-) thanks bgtau tau website itu.:-)