Monday, January 30, 2012

KISAH 3 WATAK.....

(i)
Semenjak peristiwa itu berlaku, saya tidak pernah mengharapkan sesuatu dari sebuah perhubungan. Kerana dengan pengharapan yang tinggi saya akan kecewa. Biarlah ianya menjadi sebuah hubungan persahabatan.


(ii)
Benar kata awak, saya juga akan terasa sakit kalau awak pun terluka. Jadi saya akan tetap bersama awak biarpun dalam suka mahupun duka.


(iii)
:: menghayati lirik lagu "Terhenti di sini"::
apakah kaitannya???

Tiada daya untuk ku lakukannya
Kau tiba, di waktu ku punyai cinta
Tiada daya untuk ku lakukannya
Kau tiba, di waktu ku punyai cinta

(i)
Awak perli saya???
Taknak kawan awak

(iii)
Taklah...saya suruh awak faham ertinya dengan kisah silam awak
Supaya awak boleh terima kenyataan
walaupun orang kata saya ni kadang-kadang bertindak sesuka hati
Tapi untuk awak, saya lakukan apa sahaja

(i)
Terima kasih awak

(ii)
Dekat dia je awak ucap terima kasih...kat saya????

(i)
Ala..kat awak jugak my frenz...

*************************************************************

watak2 di atas:
(i) - hati
(ii) - perasaan
(iii) - fikiran

*Walaupun berlainan pemikiran, tetapi setiap satu watak mempunyai kelebihan yang tersendiri. Mereka saling berkait antara satu sama lain dan kadangkala membuatkan kita susah untuk membuat keputusan apatah untuk menerima kenyataan*

"think about it"

No comments: