Wednesday, June 8, 2011

SIAPA ALISYA?????....

Kenapa tiba2 aku tulis entry pasal siapa Alisya? Sebenarnya aku dalam mood untuk menyambung cerita "KU BAWA MEMORI ITU". Jadi aku perlu meneliti setiap raut wajah Alisya kembali untuk aku menulis semula. Tapi siapakah Alisya yang aku bayangkan. Sebenarnya, wajah ini pernah aku letak dalam entry yang bertajuk ALAHAI ALISHA.... bertarikh 4 September 2009 (kalau kalian follow setiap entry di blog tuan umah).


Jadi dialah Alisya yang menjadi inspirasiku untuk menulis wataknya dalam cerpen itu, semasa di alam remaja. Comelkan dia...thanks untuk FARAH EIZA coz sudi kasi photo Alisha untuk aku letak di blog ini..:-)

*********************************

Tiba2 aku teringat pada satu message yang ditinggalkan di cbox tuan umah, bertanyakan siapakah watak Dr. Alisya di dalam cerpen itu. Hah!!!!!!! kebetulan watak yang dicipta dalam cerpen itu, sama nama dengan insan yang dicari oleh pengirim itu. Hehehehehe....dalam kita menulis, kadang2 kebetulan itu ada juga...:-)

**********************************

p/s : { watak dewasa Alisya, agak2 nya siapa yer yang sesuai...heheheh (tuan umah berangan macam pengarah filem...poyos...kuhik..kuhik..kuhik...) kutuk untuk diri sendiri..bluek..sila abaikan statement ini..:-) }

No comments: