Monday, February 21, 2011

KISAH SEEKOR MONYET......

Hari ini :
21 Feb 2011

Waktu :
5.30 ptg

Kejadian :
Seekor monyet duk melepak tengah jalan.



Cerita penuh :
Sedang memandu, mata tuan umah ternampak seekor monyet melepak tengah jalan. Tak taulah apa dibuatnya. Adakah monyet itu baru kene langgar hinggakan tak boleh berdiri. Tapi pastu, monyet tu boleh pulak menoleh kiri dan kanan. Yang kelakarnya, kereta yang lalu-lalang kat situ terpaksa ke tepi sedikit kerana takut terlanggar monyet yang kecil di atas jalanraya itu. Dengan muka seposen, monyet itu tidak berganjak sedikit pun. Tuan umah tengok je monyet tu sampailah hilang dari pandangan apabila kereta kancil tuan umah meluncur laju. Sudahnya tuan umah ketawa sorang2 dalam kereta...:-)

3 comments:

Nurul said...

err..tuan rumah gelakkan monyet ker gelakkan org yg mengelakkan monyet tuh? jgn nanti org kata tuan rumah ada skru tertanggal dah la

farah jer said...

miss ilyah im fans in ur blog, but i dont understand what ur type.. can u type in english for next time... :-)

ILYAH said...

NURUL:
Dua2 sekali....:-)

FARAH JER :
Hhuhuhuhu...BAHASA MELAYU di hatiku....:-)